tidsfördriv

1. Tre namn jag lyssnar till:
jennie & pennie
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

mitt förflutna som gjort mig till den jag är idag

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

att jag ställer så stora krav på mig själv

4. Detta är jag rädd för:

mörkret, människor i mörker, ormar och okeej spindlar litegranna.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

sömn, roligheter och föda

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

spela ett instrument, vara positiv en hel dag, glömma honom

7. Detta tycker jag om att göra:

vara med vänner, mysa, lyckas

8. Detta vill jag göra just nu:

sova?

9. Bästa känslan:

att känna sig älskad av någon som man själv älskar

10. Värsta känslan:

när man gjort något riktigt fel

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

han måste vara hjälpsam, vara ärlig och ha förståelse

12. Är jag kär just nu?

nej, just nu lever jag mitt liv till fullo

13. Jag vill gifta mig…

.. när varit ung och dum ett tag, o när jag hittat Han med stort H, och självklart när jag känner mig redo att bli låst på livstid

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

fylla 100, sparka en kille mellan benen som är värd det, ha sex med en neger (inget illa menat!)

15. Min käraste ägodel:

mina nära&kära, det är väll en ägodel i sig?

16. Något jag vill ha i present:

pengar sitter aldrig fel, men sen skulle det vara kul att få något personligt från någon som betyder något typ

17. Detta har jag på mig just nu:

norge t-shirt, trosor och mjukis

18. Favoritkläder:

leggins! och sen något till det förståss

19. Favoritdjur:

hund såklart, speciellt min fanny

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

allt som inte stavas opera, klassiskt och hårdrock typ

21. Favoritlåtar just nu:

jason derulo - blind, taio cruz - break your heart, todd carey - gotta be next to you

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste är väll servering eftersom det är det som intresserar mig, fast skulle inte tacka nej en sekund att byta lärare men det är en annan sak, tråkigaste är absolut samhällskunskap.. usch..

23. Stjärntecken:

oxe

24. En bok jag älskar:

katarina von bredows böcker

25. En film jag älskar:

high school musical o grease

26. Tv-program jag gillar:

tv program i form av robinson, paradise hotel osv

27. Favoritdoft:

jag vet inte riktigt

28. Detta äter jag gärna:

flintastek

29. Dricker helst:

juice med fruktkött är mums!

30. Favoritgodis:

chocklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

hawaii eller thailand typ, osen typ nått riktigt festställe haha

32. Färg på mina ögon:

blå, eller gråblå kanske

33. Min längd:

ca 168 cm

34. Jag tror på:

spöken

35. Jag spelar:

ingeting längre..

36. Person jag beundrar:

min morfar

37. Så här bor jag:

i en villa som ligger en mil norr om stockholm med min mamma, pappa och hunden

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

varför ska man ha döda växter? är det fint? eller typ nya modet?

39. Det här tänder mig:

svart hår (ska ha gjort något med håret också), bruna ögon, helst mulatt, o när han visar att han bry sig

40. Det här gör mig avtänd:

när en kille tar saker för givet och är allmänt äcklig till sättet

41. Favoritfärg:

röd

42. Favoritcitat:

"what dosen't kill you makes you stronger" "it's takes a moment to fall in love, but a lifetime to get over it"

43. En hemlighet jag vet:

om man vet en hemlighet berättar man den inte

44. Bästa present jag fått:

ojj jag vet inte

45. Senast köpta skiva:

ser jag ut som en som köper skivor? nej men jag vette fan, det var länge sen

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

ööhm ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

haha

48. Udda förmåga/egenskap:

ojj, tror det är att ha lätt för att låsa mig fast vid någon

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

typ en papegoja, fett coolt? eller en tiger eller nått annat coolt

50. Vad lyssnar du på just nu?

iyaz - solo

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

kom hem halv sex imorse, vaknade vid tre, senare åt jag middag, nu ska jag snart duscha sen träffa nannisen

52. Var är dina föräldrar födda?

sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

photoscape kanske

54. Vilken är din favoritrestaurang?

har ingen

55. När badade du i en pool senast?

i vintras typ, i simhallen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

räknas lucia? och typ julspelen?

57. Hur många barn vill du ha?

3 stycken

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

klassiskt, opera o hårdrock

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

jag ska inte rösta

60. Vad har du för TV-kanaler?

alla typ, kollar aldrig på tv så har inte kollen

61. Har du åkt moped någon gång?

jaa, jag var moppedrottning en gång i tiden hahah

62. Har du busringt någon gång?

jaa, det var lite roligt det med

63. Har du fått felparkeringsböter?

inte ännu eftersom det är lite svårt när man inte har körkort

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

skulle absolut vilja testa, men så modig är jag nog inte.. tyvärr..

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

spanien

66. Har du en egen trädgård?

jaa eller vi har en trädgård svar ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

vad för slags serier?

68. Kan du alla orden i nationalsången?

hahah kan typ ingenting av den

69. Badkar eller duschkabin?

bara jag blir ren så..

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

vet inte

71. Favoritpizza?

calzone

72. Chips eller popcorn?

chips, fast popcorn på bio

73. Vilken färg på läppstift använder du?

hahah läppstift? jag? aldrig i livet..

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

ööhm? whaaaaaat?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nejtack

76. Apelsin- eller äppeljuice?

apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

donken med anna inatt

78. Favoritchoklad?

euroshoppers (?) in my heart o kinderägg

79. När röstade du senast?

på?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

äter inte tomat

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

jaa, det är inte alltid lätt att va bäst
82. Är du bra på matlagning?

har MVG i det men måste ändå säga nej haha

83. Klarar du att tanka själv?

tanka bil?

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

måste man inte vara 18 för det? men nej, fast suget har funnits

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

kockkläder är som en slag uniform

87. Vad var det senaste du handlade?

redbull/vodka

88. Har du kräkts offentligt?

haha jaaaaaaaaaaa

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

kan man inte välja båda *blinkblink*

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

jag gjorde, men fan inte längre

91. Har du ringt något betalnummer?

vad äre?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

japp, fast det beror på mycket med

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

mamma

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

vet inte, kollade mig aldrig i spegeln då

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

har inget sånt, om du inte menar sms

96. Vad har du i din väska?

i vilken av dom?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

kolla film

98. Vad är du tacksam för idag?

ingenting eftersom jag typ är bakis OCH har mensvärk

99. Var hittade du den här listan?

på en blogg, som jag inte tänker erkänna att jag kollar på

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

tre stycken som inte har något liv just för stunden

 

 

nu måste jag duscha!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0