torsdag

igår åkte jag o isa till stan, kollade runt lite, hon åt oså sen drog vi till en b-krog o satte oss o drack lite. fick sällskap av en dalmas som låg i lumpen här i sthlm, sen även hans tre kompisar. vi hade rätt trevligt med dom, drack mer o mer, tillslut blev dom utslängda då drog vi med dom. fast jag o isa åkte och mötte alex o hans kompis i fridhemsplan och drog till nivå 22. sen fick vi tyvärr springa till tåget för att hinna med det. men vi hann!
idag har jag varit o skrivit på anställningsgrej (?) o sen varit med mamma lite, nu måste jag fixa mig jätte snabbt. ska vara barnvakt om 45 min, ska ta med dom till ica o bjuda på glass eftersom ena fyllde år igår. mina småpojkar börjar bli stora! sötnosar. aja, har brååååttom. puss!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0