natten är ung

nu har jag varit vaken i en halvtimme. jag kom hem vid sex imorse, så ni förstår ju själva att jag hade en jävla lång natt. mötte jossan på stationen, sen mötte vi anna på tåget. drog till chaplins. där beställde vi först lite dricka, sen bjöd dom mig lite för mina pengar tog slut. (a) sen dansade vi loss tills det stängde. så ställde jag mig vid baren tsm med jossan o nån snubbe, sen stod det helt plötsligt en shot framför mig. iaf, sen drog jag o anna till donken, satt o snackade med alex och åt samtidigt. sen gick jag, anna o alex mot bussen som vi missade, så vi var tvugna att vänta tills centralen öppna och första tåget hem gick. haha. men kul som fan hade jag!


en bild som väcker tusen minnen


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0