måndag

idag ville jag inte alls gå upp ur sängen men gjorde det tillslut eftersom jobbet kallade. o även denna dag gick snabbt, awesome! när jag kom hem satte jag mig dirr i bilen o jag o mamma åkte o köpte en digitalkamera till mig så jag kan ta kort på mina resor nu. and now sitter jag och skriver packningslista. bilden är typ hälften av den. sjukt.. åker ju faktiskt redan på torsdag, blir borta till den 3 eller 4 juli. firar först midsommar med isa i dalarna, sen äre P&L med frida som gäller. galet skönt att komma bort från sthlm ett tag. när jag kommer hem igen äre jobb en vecka till. sen blir det förhoppningsvis landet, sen gotland. underbart. men nu ska jag skriva lite till packningslista. (om vad som ska med till midsommar liksom!) puss på er.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0