galen natt

det blev en låång natt igen. först åkte vi in till stan och köpte sockerdricka osådär. sen vidare till tanto där det var fett med folk, vi drack upp vinet vi hade och sen åkte vi till stan igen. drog in på krogen o dansade loss och blev bjudna på dricka. sen hände ett och annat och vi drog, dock missade vi sista tåget så vi gick till donken. började tjaffsa med en bög och sen blev vi uppraggade av nåra skummisar. sen gick vi till nattbussen och tog varsin nattbuss för första gången i våra liv, dock åkte jag inte hem själv utan M följde med mig, vi kom hem vid fyra snåret nångång. det var myys. o nu har jag precis duschat och ska snart sminka mig lite lätt, sen blir det märsta.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0