fredag

kul att höra spöregn slå mot fönstret när man vaknar, fast äsch jag ska ändå shoppa med min farmor idag så det passar iof utmärkt. ska alldeles strax sminka mig. men berättar om igår först.
jag satt barnvakt, sen mötte jag frida nångång mellan halv sju o sju. vi drog in till staden o gick först runt massa sen mötte vi R och gick till donken. sen var vi ute o gick IGEN. R gick hem o jag o frida drog till skeppsbron, var där tills vi insåg att hammerfall sög o drog till café 60 o fikade. snackade massa skit. o bara hade det allmänt mysigt. sen gick vi till tåget och åkte hem. skitmysig dag med en bästa vän.

natten var dock inte lika kul, drömde om dig. nånstans inom mig hatar jag att det blivit som det blivit. men ändå skiter jag i det, för du är rätt.. konstig.. iaf, i drömmen fick jag värsta smset. vi hade största tjaffset o jag vene vad. tur att jag vaknade tillslut. för det sög. totalt.

nee nu ska jag sminka mig på 25 minuter, L-Y-C-K-A-T!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0