your dream, my life

kom hem alldeles försent för att blogga igår, hamnade hos censie och guse somsagt, när matchen började fastnade vi framför den och eftersom det blev förläggning o grejer så tog den ju aldrig slut kändes det som, men tillsluuut gjorde spanien ett mål o blev segrare, grattis typ! åkte hem dirr efter matchen och det var fortfarande skitvarmt ute, riktig sommarkväll så jag gick och kastade iväg onda tankar åt att jag skulle upp o jobba om några timmar. skulle inte bangat att ta med lite folk till en strand o chillat, grymt myys. jag längtar till gotland som bara den..... nu ska jag vila en timme, har ju jobbat hela dagen så huvudet är knas, sen ska jag iväg och hämta julius.


bilder från tvsoffan igår






skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0