torsdag, & hemma igen!

nu sitter jag här vid min dator igen efter en vecka. dock kom jag hem igår men var bara hemma en timme ungefär innan jag drog till sollentuna o mötte glody. iaf så var landet underbart, hade ett par toppen dagar då jag bara umgicks med farmor och farfar, solade, badade osådär. det tråkigaste var att ha tanken "det kanske är sista gången" i huvudet. eftersom landet kommer säljas, dock vet vi inte när ännu. jätte tråkigt eftersom ända sedan jag föddes har jag spenderat mina somrar där.

nog om landet, nu ska jag in i duschen. sen sticker jag iväg på lite shopping (?) med mamma. (måste iaf köpa bikiniunderdel och laga min klocka) förövrigt är jag skittrött. kunde inte sova imorse och det suger en aning. men nu ger jag er tre bilder från landet. ha en bra dag så hörs vi nog senare!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0