thanks god, it's friday again

nu har jag jobbat min sista dag på parkstugan, hallelulja. nej men jag kommer faktiskt sakna det..... lite.... inte alls mycket. jobbar endast två dagar nästa vecka, på ett annat dagis då alltså, sen har jag körlektion onsdag torsdag, sen drar jag förmodligen till landet och chillar några dagar.

idag fick jag sluta hela två timmar tidigare, då mötte jag upp mamma så drog vi och handlade. nu väntar jag på middag, är skithungrig. sen måste jag även snacka med pappa om vi ska till v-rås imorn eller inte. hoppas. nej nu måste jag snyta mig, hareeee.

 

och föresten, gårdagskvällens sysselsättning var bilden över, asso en promenad med dom grabbarna. sen gick jag hem till jossan och va med henne några timmar, åt glass o snacka massa skit. helt underbart. dock äre inte lika underbart att hon åker till turkiet två veckor idag. suck...


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0