rubrik

nu har jag skrivit en shoppingslista, drar nog o shoppar lite efter jobbet imorn. nödvändigheter ni vet. njuter av bara tanken på att mitt sommarlov faktiskt börjar imorn eftermiddag. dock har jag tider att passa både onsdag och torsdag (körlektion) men dom börjar tio i två båda dagarna så det duger iaf. men sen äre bara njuta som gäller.

och apropå njuta så köpte ju mamma en resväska åt mig igår. största lagret jag lovar, men så äre när det gäller mig som inte kan packa. haha. men ska vara borta en vecka på gotland, måste ha allt från hårfön, flera par skor till småsaker som rakhyvlar, deo o jagvenevad, men aah. sen nästa år drar jag utomlands. så det behövs en XXL väska! yesbox.

nu ska jag ta bort det lilla smink jag sminkade på imorse, borsta tänderna och lägga mig o dö lite i sängen framför sunes sommar. godnatt sötisar.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0