onsdag

ändrade lite text stiler som ni kanske ser, mycket mycket bättre. om jag får säga det själv. och nu har klockan tickat förbi läggdags, så ska ta och lägga mig nu. först blire såklart tabort smink, borsta tänderna och ta medicinen först. (nu blev ni nyfikna va? medicin, jag? pfft, fortsätt va nyfikna, jag tänker inte berätta!) imorgon jobbar jag igen, dock börjar det rinna mot dom sista dagarna. sen kanske jag träffar S. fast det får vi se.

och föresten, måste förvarna er om en grej. driv aldrig med en sexåring om att ni är kär i honom/henne. det kan spåra ur. det fick jag vara med om idag iaf. jag bara skrattade, tills jag kände mig taskig och den andra kastade ut kepsen på vägen och räddade mitt liv. vad hemskt allt lät nu, men seriöst. det var så. förövrigt hade jag det galet mysigt med pojkarna idag. hade köpt med mig jordgubbar och tagit med mig massa böcker, så vi satte oss under ett träd och smaskade på dom o läste igenom alla böcker. sen chillade vi på studsmattan så gott som hela tiden. och vad som hände där stanna där. skämt osido. nu ska jag sova, natti!




skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0