lördag

klockan är strax efter åtta och det är lördags morgon. en vanlig tonåring skulle sova nu, vilket jag tror ni där ute gör, men själv har man varit uppe i snart två timmar. planerna var ju att åka till västerås halv sju men tyvärr blev det inte av. så jag tog ett snack med min käre far så vi ändrade snabbt våra planer, det blir en tripp till uppsala istället typ.

senaste halvtimmen har jag suttit och letat musik på youtube, skrev in jay-z i det där fältet och det kom upp massa klipp från peace and love. fick rysningar när jag såg young forever. fick flashbacks och jag vene vad. det var fint som fan, man ser det en bit på filmen när alla håller upp tändare/mobiler osv. tänk er ungefär 40.000 ljus. underbart fint. i den stunden önskade jag att jag var jay-z och fick se allt från hans plats, scenen. ta mig tillbaka till den natten, den stunden och låt mig uppleva den snubben igen.

och apropå jay-z så tog jag ju självklart massa bilder på honom och själva stunden liksom, men när jag kom hem var alla bilder borta. har ingenaning om varför men skitsur blev jag iaf. har inte alla bilder kvar från peace and love som jag hoppades på att jag skulle ha. men det kommer nog börja rulla in nån bild då och då så ni får se litegrann åtminstonde. sålänge får ni nöja er med en google bild på mannen, eftersom mina bilder på han är någonannanstans där dom inte borde vara. punkt.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0