"känner värmen från din hud.."

nu har jag kollat lite paradise hotel. och tänkte nu försöka somna till melissa horn. imorn drar jag troligtvis till stan innan körlektionen. måste hitta en bikini, och ja det är ett måste.

o jag säger bara en sak, det är ett under att inte mina föräldrar vaknar såhär på kvällarna. jag låter som in i helvete just innan jag ska sova, vet inte riktigt hur jag lyckas men. just välte jag omkull väckarklockan så den åkte ner på golvet. förlåt mor och far om ni vaknar. jag älskar er!

nej nu tänker jag sova, fastän magen kurrar. o föresten, det är lite svalt i mitt rum. ett stort under, and i lööv it. nejmen godnatt..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0