tisdag

imorse vaknade jag redan vid halv tio, och det var ingen höjdare enligt så stannade kvar i sängen och kollade klart på grinchen som jag började kolla på inatt, haha. sen efter att den tatt slut så kollade jag på paradise hotel, när ska jag tröttna? ;) nejmen.. kollade på rätt många avsnitt och nu orkar jag inte mera. funderar på att ta en dusch ifall jag ska träffa sandra och lovisa idag, men det är inte hundra eftersom det verkar inte som det koms på något att göra + att jag är somsagt påväg att bli förkyld. eller ja, min hals krånglar. whatever. duschen låter som en fin idé iaf. puss.


min fina lilla hund imorse.. <3


skriv något sött här
Postat av: Linn

frågestund i min blogg! fråga ngt är du gullig (a)<3

2010-01-05 @ 14:54:49
URL: http://bbaraalinn.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0