till dig

jag lovade att skriva något om dig. du sa "om ett år eller?" men jag lovade att det inte skulle dröja så jävla lång tid. så nu ska jag ta tag i det.

jag hatar att du inte bor närmare, så nära så jag kunde åka när som och träffa dig. så man bara kunde skriva ett sms och en kvart senare skulle man ses. men man kan inte få allt här i världen. tyvärr..
jag hoppas du har tagit åt dig av orden 'du är fin' för det är du. du är galet fin. och din röst, man blir helt varm i kroppen när man hör den. jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, för orden räcker inte till riktigt. men det här var en del av det jag ville säga.

jag önskar du var närmre mig på alla sätt och vis.
nu ska jag messa dig. puss. (a)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0