söndagskväll & snack om helgen



nu har helgen passerat sitt slut snart. och jag vet att mera kan ta pinnen ur ärslet och anmäla sig till tävlingen under detta inlägg? :) du behöver inte skämmas för det är bara jag och tildis som vet att du har anmält dig. ;)

iaf, min helg. underbar kortsagt. igår kväll spenderade jag hela kvällen med frida. det innehöll karaoke, lång promenad, och prat om minnen. och idag sov jag halva dagen, sen gick jag och frida till minneslunden och tände ljus. <3 det var mycket frida denna helg, men det klagar jag fan inte på. tvärtom däremot. nu kollar jag på johan falk, och senare ska jag sova. för imorn är det skola igen, yesyesyes! :D
måste koncentrera mig nu, puss.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0