skitsnack

sämst på att uppdatera, yeees. men igår mådde jag inte alls bra. massa skit i skolan och kom hem med världens huvudvärk. somnade på soffan vid nio och vaknade strax innan tolv och du vare bara dusch och sängen som gällde.
idag var det köket hela dagen så gott som, det var nice eftersom det bara var jag, lovisa, marcus och henrik. det gick väll bra då det inte gick dåligt liksom. ;)

nu borde jag läsa naturpapprerna men det lockar inte, även fast jag borde. måste måla naglarna också. usch. vill inte ens till skolan imorn, har inge att hurra för där inte. storkökteori 2h, skridskor, svenska, samhäll, möte och vg dans. baah. aja palla blogga mer puss.


ooh wait, don't forget this!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0