onödigt inlägg jappjapp

killar är fan ett omöjligt kapitel. vem tycker inte det liksom? allitd är det något med dessa karlar.
undrar om det finns nååån brud i detta land, eller snarare på denna jord som förstår sig på killar. jag tror fan inte det, för dom måste ha en helt annan hjärna en oss. ibland kan jag faktiskt tycka synd om dom eftersom dom tänker så jävla korkat. nog snackat om dom, eller föresten drömde jag om min framtida man inatt, drömmen var rätt knas egentligen.

det var iaf jag och frida, vi var nånstans på semester tror jag, dock vet jag inte vart. sen gick vi på någon väg, det var fett nice väder för vi gick i shorts och linne. sen kom han iallafall helt från ingenstans och började snacka med oss. frida var lite off och fattade ingenting, hon tyckte mest han var störd innan hon insåg vem det var haha. sen så sa vi att vi skulle ses senare för han skulle helt plötsligt med oss hem sen? iaf, vi gick ifrån han och gick till nån random affär, när vi varit där en stund kom han igen och var med oss i affären. sen tog drömmen helt plötsligt slut. så lite creapy var den, men han var med i den och det var som pricken över i:t. (a)

nej nu funderar jag på att kolla på honom, och sen typ sova. börjar fan bli trött igen, knas. iaf, hejdå.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0