my day..

nu är jag hemma från skolan, eller ah.. varit det en stund men whatever.
har världens jälva huvudvärk så ikväll ska jag unna mig chips och dipp före. men det blir efter maten..
skolan rann på i sin vanliga ordning, ramlade en gång på skridskoåkningen vilket ledde till denna huvudvärk, ont i röven och smärta i ryggraden, inte kul nånstans. sen blev det inge möte som tänkt för vg dansen började en timme tidigare så då ändrades allting. får typ ny tid imorn.. -.-
nu ska jag kolla andraavenyn eller nått sånt.. niiice.. puss.
btw, glöm inte tävlingen, den avslutas imorn!!



lägger in en jääävligt piinsam grej från felsms.com. tänk om det skulle vart en själv!? :o

Till: Pappa
Sms: MMS en bild på mig naken i en spegel. Med texten " Vill du?"
Svar: Är du helt dum. Fattar du inte vad som kan hända om man skickar runt sånna bilder. Tänk om han bilden skulle till hamnar på nätet. Vad gör du då? Mamma får ta det här med dig i kväll. Sen kommer jag hem på fredag och vill prata med dig.

Förklaring: Skickade en naken bild till min pappa och inte till min pojkvän som det var tänkt. Kan knappt tänka på det utan att skämmas fortfarande

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0