@minfina

hej bloooooggeeeen! hoppas ni hare bra där ute i vida världen. för det har jag. eftersom min gubbstrutt sitter tio centimeter ifrån mig, jag älskar't. vi har så jäävla många fester att välja mellan så man nästan blir trött på att bli inbjuden nu asso. vi funderar på att skita i allt och bara ligga hemma och myysa! vi får helt enkelt se vart vi parkerar våra fötter. (a)
lovisa hälsar! även fast hon inte gör det så säger vi det, tihih.. nu visar hon sina bröst.. suck.. blir så trött på henne.. tidigare idag drog hon ner byxorna precis framför fejset på mig. :o måste nog uppfostra henne lite. eller vad tycker ni? :D nee, nu blir hon trött på mig. :( så ska sluta skriva nu, pusssss.


här langar vi en romantisk bild osså, så generöst av oss. :)


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0