läs och ni vet mer!

nu ligger jag nerbäddad i min soffa, är ju förkyld vilket jag absolut inte vill men det hindrar inte mig till att hitta på något ikväll. om jag stannar inne hela dagen kan jag gott och väl gå ut ikväll. (a)

jag har ju länge tänkt berätta om i onsdags. så nu tänkte jag skriva lite kort om dagen. mötte ju upp isafisa på tåget så åkte vi in till stan. på tåget tog hon fram två halsband och visade mig, dom var jätte söta vilket jag också sa men hon stoppade aldrig ner dom i fickan igen utan bara kollade på mig. trög som man är fattade jag ingenting och bara väntade på att hon skulle stoppa ner dom men sen säger hon "välj en då!" jag fick iallafall en och lovisa tog den andra. blev hur glad som helst, och det bär jag stolt dag ut och dag in nu. bestfriends! <3


dom söta halsbanden. <3


och sen iallafall så kom vi till stan, gick runt och kollade lite i affärer oså. hittade två par trosor, tre armband, ett linne och en t-shirt. när klockan blev halv fem drygt så gick vi och kollade ifall vi skulle gå på bio, och det blev så. vi köpte två biljetter till götakanal3 och sen gick vi till kungshallarna för lite middag. när vi gick runt där och kollade vad vi skulle ha var det alltid minst en från varje matställe som kollade på oss och log, poppis? ;) vissa ville tom att vi skulle komma och prata med dom. vi satt där och åt och pratade massvis ett bra tag innan det var dags att gå och shoppa lite gotti till bion. filmen var bra och man fick ännu ett gott skratt. efter filmen var vi lite busiga att gå ut fel väg, det var faktiskt pga att vi var tvugna att gå på toa. vi tänkte gå på en till film men gjorde det inte, det blir en annan gång sa vi och gick. på vägen ut såg vi faktiskt idol kalle. ;o vi tog en promenad till centralen och tog tåget hem. det var verkligen en underbar kväll/dag, tack!

sen vare skola igår, den klarade jag av enkelt. såklart. efter skolan åkte jag till farmor&farfar å åt middag, fett gott! sen åkte jag och pappa hem. efter en stund hemma kom frida till mig, vi gjorde inte direkt mycket till en början. sen åkte vi till märsta och umgicks till sent på kvällen då vi tog sista tåget hem, underbart det också!

har inte gjort speciellt mycket mer än att kolla paradisehotel idag, förstår mig inte riktigt på stefan, inte heller katja. aja deras problem, vi bara ler åt dom. ikväll blire somsagt nya äventyr, more about that later. have fun! <3


bild från pulkaåkningen i torsdags.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0