jag saknar dig.

jag kan inte förstå att det är tio månder sen idag. tio jävla månader. hur kan tiden gå så snabbt?
idag är det exakt fyra månder tills jag blir ett år äldre. jag blir 18 år om fyra månader morfar.
och du kommer inte vara där och fira mig. du kommer inte få sig mig växa ännu ett år.
du kommer inte få se mig gå från tonåring till vuxen.
det är andra födelsedagen som du inte kommer sitta där på stolen bredvid. det gör ont, riktigt ont.

jag vill att du ska vara där. eller snarare här. för jag behöver dig.
gud gav oss en ängel, men tog tillbaka ängeln alldeles för snabbt. det var inte menat att du skulle försvinna från mig så tidigt, jag var inte redo. jag behövde dig längre, mycket längre.
snälla kom tillbaka, vi har mycket att ta igen.

jag saknar dig. vilken väg tog du? låt mig veta, så jag kan gå densamma.


mitt leende var mycket större när du fanns min fina morfar. <3


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0