@isafisa

hallåja, sitter hemma hos min fina atm. vi  slutade vid 11. eller jag vet egentligen inte. vi spelade badminton och mitt i en "match" så skulle vi gå och spela final så vi ba okeej så gick vi dit och vann, sen sa läraren typ att vi hade vunnit allting då så då gick vi och åt lunch, sen gick vi upp till hyllan å åt efterrätt. (det måste ju löna sig att gå hr ibland hah) sen åkte vi hit. hon står i duschen nu, jag ska kila vid två tiden och sitta tre timmar och lyssna på droger. fettkul! not. blev mycket och i detta inlägg känns det som men sowhat liksom. ;)


inget annat spelar någon roll så länge du finns vid min sida.
med dig mår jag bra, med dig är jag trygg, med dig är jag stark.
jag älskar dig finaste, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0