helgen!

tjenixen! jag har inte kommit hem ännu, ofattbart det dära.. men jag ska hem idag, det har jag lovat min mor. hah.
iallafall, jag glömde skriva en sak om i fredags, vi hade en jävla historia om en chipspåse vi köpte på willys. när vi öppna den var alla chipsen sådär bruna nivet.. skitäckligt så vi bestämde oss för att gå tillbaka och byta dom och om vi inte skulle få det hade vi värsta grejerna att säga men som tur var behövde vi aldrig säga dom, heh.
på kvällen gick vi ut på en liten kvällspromenad innan vi la oss i sängen och började kolla på en skräckis som vi sedan stängde av och somnade.

igår, lördag, vakna vi rätt sent och sega oss fram ända till klockan tio i fyra då vi åkte in till stan. där shoppade både jag och isa, sen åt vi middag i kungshallarna och sen var vi inne i stan och lalla ett bra tag innan vi åkte till hjulsta.. till ingenting? varför åkte vi dit fråga vi oss själva när vi väl skulle hem då vi fick klart för oss att vi skulle missa vårat sista tåg och behöva ta nattbuss. jättekul verkligen. först hitta vi inte ens vart nattbussen skulle gå ifrån sen fråga massa sliskiga gubbar oss om vi ville åka taxi med dom, sen vare en fullkille som ville ha med oss nånstans och stod och tryckte på våra ryggar. *suck*
tillslut kom vi faktiskt hem, tro det eller ej, men det var inte förens halv fem. haha.

nu har vi varit vakna i dryga timmen och är skithungriga men det sitter gäster där ute så vi vågar typ inte fixa frukost, jävlahelgproblem vi har. xD men vi ska lösa det där på ett eller annat sätt.
PUSSHEJ!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

usch vad hemskt, vi hade potatisgratäng en gång och hittade en slags planta i det, skitäckligt

2010-01-24 @ 17:31:31
URL: http://moonbell.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0