första inlägget för iår!

första inlägget för iår. coolt liksom. anledningen till att jag inte skrivit innan är för att igår sov jag så gott som hela dagen haha, och idag har jag varit en stund hos farmor och farfar annars sovit. :)

hur var min nyår då? jo den var braaa. sandra kom hit så fixade vi oss innan vi drog till cissi där vi var hela natten lång. vid tolv slaget stod vi utanför huset och gav varann nyårspussar och senare fortsatte vi kvällen med lite mer alkohol inomhus. jag och sandra lämnade huset vid strax efter fem. hon hoppade av i rotan och jag fortsatte hem, dock somnade jag på tåget och vaknade upp i solna, inte kul nånstans. jag som skulle vara hemma typ kvart över sex var hemma sju. haha! whatever, jag klarade mig helskinnad och en smått bakis.

nu ska jag se om jag och mamiih ska ut med vowen. puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0