en dröm som denna kan göra ens dag..



jag drömde om dig inatt min kära. drömmen var så fin.
en sån där dröm man verkligen inte ville vakna upp ifrån.
en sån dröm man skulle kunna göra vad som helst för att få den verklig.

vi hade bestämt oss för att träffas igen. jag var skitnervös såklart.
men när jag såg dig var det precis som första gången.
all nevositet rann ur kroppen på en sekund.
du kom fram till mig och gav mig en varm kram.
sen gick vi hem till dig, eller om det var mig?
iallafall, vi satt och pratade timme ut och timme in.
det var så fint, att sitta där mittemot dig och bara prata.
du var fin, du fanns där så nära, men ändå så långt bort.
i drömmen var jag lycklig, jätte lycklig, igen.
och det var pga dig. du gjorde mig lycklig, precis som förr.
efter ett tag insåg vi att vi saknat varann så mycket.
så jag fick nudda läpparna jag dagdrömt om sålänge igen.
dom läpparna jag velat att varenda kille skulle haft.
just dina läppar, dom jag verkligen saknat.

sen mitt i allt, mitt i det fina, mitt i det lyckliga.
då skulle den förbannade klockan ringa.
jag ville inte vakna, jag ville vara kvar.
för i drömmen var det du och jag.
i drömmen var jag lycklig.
i drömmen hade jag dig vid min sida, precis som förr.

jag saknar dig förbannat mycket.
det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
fyfan för kärlek!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0