19.46

okej hej. min dag vart väll sisådär. började med att jag fundera på att ligga kvar i min underbart sköna säng imorse, men slutade med att jag gick upp iaf och kom försent en halvtimme men läraren trodde det var pga tåget så det var la bra haha.. sen har vi haft samhällsprov idag och det ska vi inte ens nämna egentligen.
nu på kvällen var jag iväg till ica en sväng med frida och snart äre robinson som gäller, tihih.
imorn efter skolan ska jag på riskutbildningen, det blir säkert finemang!

min hund sitter och är asivrig bredvid mig, slickar mig i ansiktet (som hon typ aldrig gör) och vill ha all uppmärksamhet hon kan få och när jag kollar på henne tänker jag bara på den där idioten som det finns ett "team" om på facebook. nivet han som kasta en hundvalp över bron?
hur fan kan man göra så.. seriöst.. hur har man modet till det? hur kan man vara så jävla korkad att ens komma på tanken + att filma det. hunden ligger och skriker av smärta. jag hoppas han hatar sig själv nu, att han verkligen skäms. men det tror jag inte han gör. för han är så jävla dumihuvet. asso fyfan, hatar sånna som plågar djur på det sättet. dom är helt oskyldiga? dom som gör sånt borde dömmas till döden. fyfan för sånna.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0