06.05. trötthet står högst på listan



det kändes mer eller mindre som en rak höger när väckarklockan ringde för snart en halvtimme sen.. just nu vill jag bara fortsätta sova, sova tills alla mina problem är ur världen. sova så länge så att jag är jätte pigg när jag väl öppnar ögonen igen. sova liite längre åtminstonde. varför? jo för det var jävligt svårt att somna inatt, tankarna snurrade runt runt runt i mitt huvud, det sög.
men nu ska jag snart upp ur min varma säng och göra mig i ordning. om en timme ska jag ut i kylan och bege mig till tåget. om två timmar är jag i skolan, visst jag längtade igår kväll men nu när jag ligger här dödstrött är jag inte lika sugen längre.. suck.. vilka problem man har.. whatever, ha en bra dag. nu ska jag försöka piggna till lite mer puss!


och glöm inte tävlingen sötnosar!!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0