tisdag

nu är jag här igen!
kom faktiskt i tid imorse, wow? fast tåget jag tog som gick 17 över var tåget som egentligen skulle gå 47.. och det stod överallt att i rusningstiden 7-9 skulle tågen går 4 gåger i timmen. men in my ass, dom gick bara två gånger i timmen.
när jag kom till skolan blev det inte direkt bättre, vi var tydligen för få för att ha gäster idag så vi fick ha teori hela dagen istället, och det sög ju? ibland hatar jag verkligen att vi är sån jävla fjuttig klass..
sista lektionen som var körkortsteori gick ju inte heller speciellt bra, fordonskillar ska ha en egenskap att vara så jävla högljudda, tom när man sitter och har prov. *suck*
sen mötte jag isafisa, handlade lite på willys och öb sen fick jag min hårfärg som jag strax ska experimentera med. först ska jag ut med min älskade hund som jag inte träffat sen igår morse. pusshej!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0