onsdag

nu har jag suttit barnvakt och varit duktig med skolan. tjänade ännu en gång tvåhundra för ingenting, eller okeej den här gången var det liite värre än förra men inte alls farligt. läste en och samma bok två gånger, åt bullar, bytta blöja (tyvärr två gånger) och sen läste om dinos. ;) sen nu har jag skrivit klart ett arbete om kärnkraft. galet skönt. idag i skolan gjorde jag även ett prov som jag redan gjort och fått g på men man fick en chans att förbättra betyget och den chansen tog jag vilket var bra eftersom jag fick mvg. (a) nu ska jag duscha och fösöka komma i säng lite tidigare än vanligt, känner mig så jälva trött nu för tiden, det är hemskt..


3 månader till 18!

11 månader utan dig. :(


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0