magnus uggla har nog rätt

jag hatar när man vill något så jälva mycket, men allt känns omöjligt.
jag hatar när man strävar efter något, men all ork rinner ut ur kroppen.
jag hatar när man försöker, men inte får någon feedback.

skolan var väll sisådär, har funnits bättre dagar. idag kändes det bara som skolan skulle kväva mig, ville hem, kändes inte alls bra någonstans. jag kom hem, hann vara hemma en halvtimme sen var jag tvungen att gå igen. tjänade tvåhundra av att läsa saga, äta mango och bara sitta rätt upp och ner. kändes soft. vissa tycker barnvakt är jobbigt, vart är det jobbiga frågar jag? lätt förtjänta pengar. kollade på nått nytt på tvn, påminde om twiilight. fick hela mig intresserad, tills jag råkade lägga mig ner och somna. nu har jag duschat och ska fortsätta sova, fast dock förflytta mig till sängen. imorgon är en nydag, alltså även nya bekymmer.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0