;)

*suck* att det alltid är någon som ska läsa allt fel. jag vet många som har pojk-/flickvän som tycker alla <3 dag är patetiskt/överskattat. så vad är problemet? bara för jag skrev sådär så menas det inte med att jag inte har någon. men vissa personer är bra att ta saker för givet, det har jag lärt mig. :)

nog om det där nu, kom precis hem nu äre tvn som gäller. eller nu måste jag ringa min fina. puss!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Folk som skriver att de inte gillar alla hjärtans dag och att dagen är patetisk är bara bittra.

Det är för fan en fin mysig dag. Kul om man har en speciell dag där man tänker extra mycket på dem man tycker om. Ibland kanske vardagen tar bort lite av det. Och nej, tror inte du har någon.



2010-02-15 @ 23:52:12

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0