alla <3 dag

kom hem idag, därför jag inte har bloggat.
jag och lovisa åkte somsagt in till stan, hon slösade lite pengar innan vi gick och åt middag. sen träffade vi våra pojkar en stund, sen skulle dom iväg så vi blev ensamma kvar. fast det gjorde inte oss något eftersom vi var på vårat favoritställe - centralstation. så jälva mysigt hah! sen fick vi ett telefonsamtal om att vi skulle till vällingby. så dit åkte vi, blev senare än tänkt så vi nanna över där. riktigt mysigt var det om jag får säga det själv. (a)
vi var kvar där ända tills halv tre tiden idag. och direkt när jag kom hem duschade jag, så jälva skönt. xD
nu ska jag snart ut med banny, sen bara chilla galet.

glad alla <3 dag föresten.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0