-

alla skriver om alla <3 dag. allt dom ska göra med sin pojkvän/flickvän. hur bra dagen kommer bli blablabla. för två år sen, kommer ihåg att alla <3 dag då var en torsdag. då var jag en av dom som berättade hur bra min alla <3 dag skulle bli, och vad jag skulle göra. för då hade jag han som jag trodde var min mr.P. dock hade jag fel, men det är en annan historia. dagen var hur mysig som helst och den dagen är en som jag inte glömmer i första taget.
nu mer åren har man lärt sig att det spelar ingen roll om man har någon vid sidan, det finns ju alltid vänner. och varför visa att man älskar någon extra mycket just den här dagen? varför inte varje dag? det är väll en självklarhet att man ska visa det varenda dag att man älskar någon. måste folk ha en dag för att köpa presenter, berätta fina ord och vara extra söta? nej jag tycker bara den här dagen är patetisk. den är väll precis som alla andra, bara att visa tar den så jävla seriöst.


skriv något sött här
Postat av: Den absolut bästa

Ja, det är ju typiskt en bitterfitta att skriva så.

Alltid dem som inte har någon som inte gillar alla hjärtans dag :)

Förstår att inte du har någon.



2010-02-14 @ 23:57:19

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0