tisdag

igår gick jag inte till skolan pga mensvärk, idag pga halsont. det måste ju vara något fel? känns som jag aldrig är i skolan nu för tiden. men iaf, vaknade imorse av att jag knappt kunde svälja, kändes som jag hade en tennisboll i halsen. så stannade kvar i sängen. nu mår jag lite bättre, men fortfarande inte bra. dock ska jag till skolan imorn, tänker inte missa julspexet! 

igår drog jag till mimi på eftermiddagen, mötte tim och samuel på vägen så följde med dom till ekg skolan först o hämtade S lillebror. sen följde tim med mig hem till mimi, där låg vi i sängen hela kvällen lång och bara latade oss. skönt som fan! nu ska jag ut med hundarna, sen lite senare kommer tim hit.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0