tisdag

nu har jag inte skrivit på en hel dag, men det beror på att lusten inte har funnits. och jag har varken kommit på ett ögonblick eller något att skriva om "min tro" men jag ska försöka strax. iaf, med min tro. sen ska jag även säga er vad jag ska ha på mig idag. 

whatever, igår var jag i skolan, det var lucia och sen städade jag en kyl, och som plåster på såren fick vi fika efteråt. (allt som hände) efter skolan åkte jag och mimi till kista och lalla runt. fick med mig örhängen, en kavaj och b-u-s. dock vill jag ha ett linne, så idag efter skolan åker vi in till stan. men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, vi hörs senare!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0