söndag

nu var det söndag igen då. dagarna går så jävla snabbt, det är julafton om några dagar och jag har inte ens fattat att vi är inne i december ännu. 

iaf, i fredags var jag hos mimi en stund efter skolan sen drog jag hem o skjutsade pappa, åt middag, skjutsade johan, hämtade mimi och vi drog hem till mig och fixade oss + förkrökade litegranna. sen åkte vi till stan o mötta alex sen vidare till spånga där vi satt tusen år och väntade på en buss. efter en miljon år kom vi fram och helt ärligt sög det där, det skulle va fest men jag vet inte riktigt vad fest för dom är. så vi ljög ihop en historia och drog till stan istället. hade galet kul och sen på natten skjutsade R hem oss till mimi, påvägen bjöd han även på donken. NICE.

igår så vaknade jag upp hos mimi galet bakis. låg och segade i hennes säng hela förmiddagen tills hon tvinga med mig till pizzerian. efter besöket är drog jag hem o fixade mig för att sedan åka hem till nannisen, hon hade middag eftersom hon blev 18 i onsdags. jag åt mig mätt på både pizza och kladdkaka sen drog jag hem o laddade mobilen innan jag mötte mimi vid station och drog till stan. sen drog jag hem till M inatt och sov där, och nu har jag varit hemma typ en timme. ska sminka mig nu tror jag så det händer något, klockan är liksom kvart över ett.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0