onsdag

igår var det både skola och julbord som gällde. rätt mycket att göra på en och samma gång så när man kom hem var det sängen som gällde så gott som på en gång. men roligt hade jag och jag tycker nästan det är lite synd att jag aldrig kommer få uppleva just det julbordet igen. 

idag har jag varit ledig eftersom vi inte behövde ha några av våra lektioner idag. så tog mig en sväng till kista och köpte en grej som jag ska sätta i hälarna på klackskorna i ett tidigare inlägg, eftersom dom glappade lite. fick även med mig ett par till skor hem.

ska strax hämta mamma från jobbet, hon ska klippa sig o jag funderar på att kanske göra det jag med, det var trottsallt ett tag sen. men jag vet inte, så vi får se. upp till bevis. förövrigt så har jag tappat jätte mycket bloggsug, vet inte varför men man har ju sina perioder ibland. så vi får se framöver hur mycket tid jag ägnar här. nu ska jag iaf göra mig i ordning lite. hej!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0