onsdag

skriver från min dator just nu, den andra jag jämt annars skriver ifrån är ju en skoldator som jag fått från skolan. känns jätte ovant att skriva från denna för den här är mycket mycket större (och segare) men iaf, nog snackat om datorer. jag är nu färdigfixad, klockan är några minuter i tolv och jag ska om en kvart dra till tåget för att åka till skolan. känns som jag har lov för att jag inte varit där på "så länge" men snart är det lov och fan vad jag längtar! fan vad långt det blev, det var inte alls meningen, hejdå.


bjuder på en riktigt riktigt gammal bild, jag & frida 2006 (?) på öland.

skriv något sött här
Postat av: Anonym

haha ursäkta men vilken bild :) minnen!

2010-12-08 @ 17:03:58

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0