min lediga måndag

idag är det en ledig måndag. men klockan är ändå bara halv nio och jag har varit vaken i ca tjugo minuter redan. varför? jo för jag ska hinna fixa mig och dra till tåget innan elva. för jag ska åka till vallentuna och hem till min kusin. har inte träffat henne på år och dar känns det som så denna dag har jag längtat efter. 

när jag kommer hem igen ska jag skiva om min första kärlek. anledningen till varför jag inte skriver om honom innan är för att jag inte vet vem som faktiskt var min första riktiga kärlek. men jag har tid att klura ut det under alla tåg och bussresor idag. så vi hörs när jag kommer hem igen, dags att hoppa in i duschen.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0