måndag

nu sitter jag på min soffa igen, känns som det var ett tag sen jag satt här. iaf i lördags så åkte jag, mamma och pappa + hundarna hem till min bror som jag nämnt tidigare, har flyttat till vingåker. jag körde dit och det tog två o en halvtimme, jag uttryckte mig i de fina orden "jag har rövsår" när jag klev ur bilen och mötte jimmy. vi åt iaf middag där och fikade efteråt. sen åkte vi hem vid halv sju tiden. när jag kom hem fixade jag mig jätte snabbt och drog till the bridge med mimi och partade hela natten lång.. nästan.. 

följde med A hem och sov där. drog därifrån vid halv tre igår och åkte direkt hem och fixade mig. sen hämtade jag mimi och drog till kista där vi åt glass och hämtade ut biobiljetter, för jag ska nämligen på bio imorgon med mamma. sen drog vi till willys, sen hem till mig snabbt och sen hämtade vi upp tim o sammo. drog till ulriksdal för att mimi skulle hämta lite grejer där och sen åkte vi hem till mimi. vid tolv på kvällen drog vi ut en stund för att möta tim, sammo osv. sen la jag o mimi oss vid tre tiden. 

imorse var vi tvugna att gå upp vid nio eftersom mimi åkte till västervik idag. så vi fixade oss sen följde jag med henne till stan och lämnade henne vid bussen. och nu sitter jag somsagt hemma, ska slå en pling till farmor och farfar o se om jag kan komma över o hälsa på en stund. sen får vi se vad som händer. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0