en uppdatering

här är uppdateringen som jag lovade er. som jag nämnt förut så har min blogglust försvunnit en del, därför har jag istället hellre ägnat mig åt att sova än att blogga. 

i fredags iaf så var det skola, en helvetes dag kan man säga. ville bara hem för det vart bara knas alltihop så gott som. vi hade julbord, det var våran tur att äta precis som varje år. och varje år har vi även försökt slå ett rekord vi fixat varje år på att dricka så många julmust vi orkar. iår var vi tio stycken som var med, och det slutade med att alla hade ont i magen och tvingade sig i slattar hit o dit. 31 stycken kom vi iaf upp till.

efter skolan åkte jag hem, fixade mig, åt middag osv. sen drog jag över till jossan och förkrökade lite. eller förkrökade till vadå egentligen? vi drack.. sen kom några av hennes kompisar från farsta. efter en stund skulle vi vidare, alla ville på hemmafest utom jag för jag ser ingen mening med att åka på en hemmafest som jag anser tråkig bara av att höra vem det är som har den. det resulterade med att jag drog ifrån dom på centralen och hängde där i typ två timmar i hopp om att min såkallade vän skulle höra av sig. 

istället träffade jag andra av en ren slump. först kinesen som jag rent utav hatar och efter den stunden jag tvingades va med han och hans kompis hatar jag honom bara mer. jag jublade ungefär när dom skulle åka hem. sen träffade jag nico en stund, satt o hade värsta seriösa snacket med han. men trevligt var det faktiskt, länge sen man träffade honom. sen kom S, dock inte av ren slump, eller jo lite för han sa bara att han skulle skynda sig till tåget sen la han på. och det var mitt sovsällskap för er som undrar. 

igår var jag iväg och handlade med mamma som jag skrev efter att S hade åkt. när vi kom hem från handladet bakade vi lussebullar, asgoda blev dom faktiskt. efteråt sov jag bort en bit av dagen och slutet av dagen gick åt till att kolla på en nyinköpt film.

idag har jag också sovit, även varit ute på en långpromenad med mamma. skulle städat men sov istället, skulle pluggat men.. sov istället. så ska väll försöka fixa en vinlista nu snart och sen kolla på en annan nyinköpt film. imorgon har jag ledigt, även på tisdag då jag bara har en lektion som jag faktiskt tänker skita i, busigt. 

nu har jag gett er en fet uppdatering, bjuder även på tre bilder. sen får det räcka. vi hörs nästa gång, när det nu blir!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0