Dag 6 - Min dag

dagen började med att jag beslöt mig för att ligga kvar i sängen. så hela förmiddagen låg jag där och kollade på paradise hotel. när jag tyckte det var nog med det så ringde jag faktiskt och bokade om en tandläkar tid duktig som jag är, sen gick jag ut med hundarna. när jag kom hem igen fixade jag lite att äta och gick o la mig igen. sen fick jag för mig att städa rummet, vilket jag tänkt på väldigt länge, så jag gjorde det eftersom jag skulle få besök på kvällen. efter att rummet blev fritt från dammråttor hoppade jag in i duschen, när mamma kom hem hjälpte jag till att fixa middagen och sen fixade jag mig lite. gick o mötte frida o mimi vid sju halv åtta tiden. så förade vi lite framför idol finalen. sen drog jag o mimi in till stan med halv elva tåget. drog till krogen och festade. (dagen gällde ju bara fram till 00.00 så kan ju inte berätta i detta inlägg vad som hände efter haha)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0