Dag 15 – Mina drömmar

när jag var liten var min största dröm att gifta mig med en man som var mulatt, brun/blond hårig, blå ögd och hade magrutor. sen ville jag jobba på dagis och ha flera barn + massor av djur. men idag ser drömmarna annorlunda ut.

nu är min största dröm att ens hitta någon att dela livet med typ. att få mina tre barn och fem hundar. bo i en flott villa och ha en bra ekonomi, och de grejer man vill ha. sen även få yrkeslivet i den väg jag vill. det menas med att gå ur skolan med bra betyg, börja som servitris på en kryssning, jobba där ett tag innan jag skaffar familj, sen jobba på någon fin liten krog inne i stan, sedan grand hotel som är mitt mål. och efter några år där troligtvis plugga vidare och bli lärare inom servering. 

min största dröm är nog bara att bli lycklig, att få känna känslan att va lycklig en längre tid. njuta av livets alla stunder och veta att alla nära och kära mår bra.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0