Dag 11 - Mina syskon

jag är lyckligt lottad måste jag säga. jag fick äran att bli lillasyster åt två bröder, världens bästa också. johan född -88 alltså fyra år äldre än mig, och jimmy född -81, elva år äldre än mig. båda har flyttat hemifrån vilket jag tycker är väldigt synd för det gör så vi inte träffas så ofta som jag kanske vill att vi ska. men i samma veva som dom flyttade hemifrån blev våran kontakt mellan varann starkare. det blir ju lätt så att om man bor med varann hela tiden så skapas tjaffs lättare än om man inte ses så ofta.

men iaf, mina bröder har alltid funnits för mig. om jag behöver dom så finns dom där, det vet jag. om någon är dum eller sårar deras lillasyster är dom där för att ge igen, så har det alltid varit och jag antar att det kommer förbli så. vilket jag är jävligt glad, lycklig och stolt över. jag kan känna mig trygg genom att ha dom. det är bara lyfta på luren så kan dom komma som en blixt om så behövs. 

så alltså, en kort sammanfattning. jag är en lycklig lillasyster till två äldre bröder som alltid finns där, stöttar mig till max och rycker in om det behövs. dom är mina två skyddsänglar. jag älskar dom för det. utan dom skulle jag inte klara mig det vet jag. dom betyder massvis för mig, även fast dom ibland kan va dumma i huvet. haha men det hör ju till syskon, man är inte alltid bästa vänner men man kommer förbli syskon vad som än sker. 


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0