ännu mer torsdag

nu har jag varit ute på en del äventyr. först åkte jag till sollentuna med mamma en sväng, sen mötte jag upp mimi där och vi drog till subway o åt. efter det gick vi till hm för jag var tvungen att ha lite things. sen drog vi till studion och jag fick vara med när dom spelade in något. hjälpte även till med lite grejer hah. 

vi var där i några timmar iaf, sen drog vi till ica snabbt, sen hem till mig o hämta hundarna och gick en sväng. nu är jag hemma igen, ska alldeles strax in i duschen och sen blir det robinson. ska även sova själv inatt, första gången på jag vet inte hur länge. kommer kännas väldigt tomt må jag säga. men inget att hänga läpp över. vi hörs imorgon, promise. godnatt.

sen kan jag ju inte förneka att jag längtar en smula till imorn.. (om man bortser från skolan alltså)



skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0