20.52

jag säger bara, wow jag är hemma. trodde ett tag att jag inte skulle komma hem faktiskt. jag fick fyrahundra för en fuckad kväll denna gång. jag hade lust att stoppa kökskniven i hjärtat. så jävla jobbig var ena ungen idag. förstår inte hur hon själv hade all den ork till att bete sig som en liten bebis. men ah, orken fanns där o jag satte på madagaskar 2 för att försöka lugna ner mig själv.

innan barnvakts helvetet så var jag i skolan, hade tre lektioner och allt jag gjorde på tre lektioner var att läsa bloggar, kolla facebook och duka upp ett bord. så med andra ord rätt lugn skoldag. efter skolan mötte jag upp jossan i centrum, hon hade några ärenden jag hängde med på och sen pratade vi en massa. trevligt om jag får säga det själv.

nu ska jag ta en välförtjänt dusch o krypa ner under täcket. det har jag längtat efter hela dagen o jag längtar fortfarande!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0