you can get me to fall in one second

kan inprincip börja det här inlägget precis likadant som det förra. fast idag äre värre. jag har sovit fyra timmar. och det suger, riktigt hårt. kom hem vid strax innan åtta imorse men det var värt det.

efter att jag varit barnvakt igår åkte jag till stan och mötte S, vi drog till farsta och gjorde inget speciellt sen drog jag tillbaka till stan, mötte R en stund tills isa kom. sen chillade vi runt i stan med R, och sen åkte han och vi mötte (ett annat) R. sen skulle jag ta tåget hem vid tjugo över ett typ. medans jag väntar på tåget pratar jag med S i telefon. vi bestämde oss att ses så jag tog tåget till farsta och mötte han. vi satt ute på ett berg typ hela natten och pratade. skit mysigt var det. dock tar det ju alltid slut nångång och det suger en aning.

nu ska jag ta ut hunden på kisspromenad, sen åker jag iväg en sväng. ikväll blire stan igen med isa och kanske S. pöss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0