when i look at you

nu har jag spelat innebandy hela dagen känns det som, iaf i huvudet för det gör ont. ställde upp på dm eftersom laget hade kort om folk, och det var två matcher idag som vi nog inte ska prata så mycket om. mellan matcherna drog vi till rissne o åt sen köpte jag o guse en ben&jerrys o delade på haha. sen var det match igen. första matchen tejpade jag min navelpiercing så det inte skulle hända något med den, och när jag sedan tog bort tejpen fanns där ingen piercing. som tur var hittades både kulan och piercingen i början av andra matchen. dock glömde jag den i en ficka så jag har satt i den såkallade "läkpiercingen" nu. sen har jag även ett brännmärke på armbågen eller vad det är, som svider som in i helvete. så ja det är lagom synd om mig..
när jag kom hem åkte jag och mamma o köpte pizza o nu känner jag för att dö en liten stund, asbra! :D


bild från idag


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0