utbrott

nu är jag uppe igen, vet inte riktigt varför jag inte kan sova eftersom jag bode ju vara hur trött som helst. kanske äre min sprängande huvudvärk eller är det ljuset som försöker sippra in genom fönstret? eller kan jag helt enkelt inte bara sova på dagen.. big question..

inatt började jag iaf tänka en jävla massa på vart folk vett tagit vägen. att man inte ens ska kunna kolla på en person utan att det ryker ur den personens öron då, jag tycker själv det är väldigt patetiskt. och att man går smulan för långt då.
visst jag förstår om det är en person som rå glor hela tiden, då skulle jag också blivit irriterad. men om man själv kollar mer än en annan person och sen reagerar på att den kollar tillbaka, då vet jag inte hur man tänker asso.

att inte kunna ha respekten att ta en disskusion utan att hitta alla fel i världen, och utan att stå en meter ifrån personen man pratar med är också sjukt. måste man känna närheten i sånna lägen? nej det tror jag verkligen inte.
och att klaga på fel som att inte höja handen och sedan gör man det själv. men då är det inte alls en sån stor grej, det är också så sjukt. att hitta fel på andra, sen när man väl själv gör exakt samma fel. då är det helt plötsligt inget fel längre.

det finns så mycket, så mycket fel i folks hjärnor idag. hur blev dom uppfostrade? hur kan dom hålla huvudet högt? hur kan dom ens ha mage att öppna sin käft? nej folk med bla dom 'problem' jag nyss nämde. dom borde ta o gå hem och tänka efter. tänka om dom kommer någonstans med det där. rättare sagt, skaffa sig lite nya vanor. för helt ärligt dom kommer ingenstans med att hålla på som små patetiska missfoster. var lite trevliga så kanske ni kan få någon mer vän än den lilla kompis krets ni har, eller fortsätt o ni har ingen.

synd bara att det kanske är då ni kommer på att ni gjort fel. så typiskt folk i dagens läge. kommer på allt när det är försent..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0